Kızlar 5+6 yım öğrendiğimden belli lekelenmelerim var çoğunluk kahve bazen pembe çok nadir kırmızı progestan hap kullanıyordum acilde verdiler. Dün özelde doktora gittiğimde devam et ama vajinal al dedi. 2 gündür pembeye döndü ve biraz arttı. daha dün doktora gittim sıkıntı yok dedi kalp atışı için haftaya gideceğim. Ama çok korkuyorum acile gitmem gerekir mi yine de acaba her doktor başka bir şey söylüyor 😔 öğreneli 15 gün oldu ama hiç sevinemedim inanılmaz bir stres var üzerimde lekelenmeden dolayı 😔