Mutluluukkk_ şampuan ilk ay baby me (e bebek markası) köpük şampuan kullandım, sonra biobaby ile devam ediyorum, pişik kremi sürekli mustela kullanıyorum gayet memnunum, eğer pişik olursa da hametan çok çabuk geçiriyor, deterjan siveno ile baby me almıştım ikisinden de memnun kaldım.