Asli98- ben de Ocak annesi olacağım. Tulum hediye olarak gelmişti gittim degiskm yaptım. Açıkçası tulumu sadece 1 2 ay kullanabileceğiz. Sonrasinda havalar bir tık yumuşamaya başlayacak ve ev sıcaklığı da her gün aynı olmayacak. O yüzde her gün aynı tulumla uyuyamaz focuk. Bazen geceleri ayaz olacak, bazen hava bir tık yumuşak olacak, bazen yağmur yağacak, bazen kar. Her gün o tulum kullanılmayacak. O yüzden çocuğuma kolları için kundak yapıp, normal örgüden yapılan kundak tarzı şeyler var ya böyle süslü puslu onlardan var bir tane bende, onun içine koyacağım çocuğu. Üzerine de çok gerekli olursa bı battaniye atarım zaten yeni bebek, hareketleri kısıtlı haliyle. Bilmiyorm ben hem harcama bakımından hem de 1 2 ay kullanıp köşede kalacak bir şey istemediğinden değişim yaptım. Fiyatları da malum, 1300 tlydi. Onun yerine 1 yaş mont ve peluş takım aldım.