3melekannesi__ Kızlar bugün kan verdim gebelik için sonuç pozitif olursa nasil anlicam e nabizdan acaba direk pozitif yazarmi
tsmutter 3melekannesi__ 3melekannesi__ referans aralığının dışında olduğunda anormal sonuç olarak kırmızı gözüküyor, yani değerin yükselmiş oluyor, pozitif anlamına geliyor.
Fatmaacylnn 3melekannesi__ ben acilden yaptırmıştım bu testi orda ki doktor bana 30 üstünde olursa hamilesiniz demektir dedi ama öyle değilmiş 5 ün üstü olunca hamile oluyormuşsunuz🥰