Caglacolak5237 Zeynoaley 10. Hafta gittim 😂 herşeyi tertemiz duyuldu erken gidip kendini strese sokmaya hiç gerek yok . (Kanamam vs yoktu benim, bir problem varsa acil gidilmeli)
Zeynoaley Caglacolak5237 Özeldeki doktor geçen hafta yaklaşık 6haftalık haftaya gel kalp atışını duyalım dedi bende devlete gittim bu hafta devletteki tam 6haftalık ama kalp atışını duyamıyorum henüz iki hafta sonra gel dedi. İnsan ister istemez korkuyor 🥺
Cansuuuuuuuuuuuu Caglacolak5237 ayy benimde kanamam hiç olmadı 7 haftalığım şuan, keseyi gördük ama kalp atışı için gitmedim, içimde bi korku var
Zeynoaley Özeldeki doktor geçen hafta yaklaşık 6haftalık haftaya gel kalp atışını duyalım dedi bende devlete gittim bu hafta devletteki tam 6haftalık ama kalp atışını duyamıyorum henüz iki hafta sonra gel dedi. İnsan ister istemez korkuyor 🥺
Caglacolak5237 Zeynoaley 6 hafta aşırı aşırı aşırıııı erken. Daha bebek oluşmadı yani kalp atışı nasıl duyulsun 😂 merak etme sağlıklıdır inşallah 8 haftalık olsun duyarsın ❤️
Nrumuz Zeynoaley hiç endişelenme kardeşim. Ben geç döllenme sebebiyle 7+1 duyabildim. Altı haftalıkken hastaneye gittiğimde kalp atışı yok duyamazsak kürtaj dediler çok yıprattım kendimi üstelik kanamam da oldu progestan kullandım Kanama durdu stres yapma sakin ol senin mutluluğun pozitif olman çok önemli inşallah sen de güzel haberler alırsın
Nrumuz Üstelik bi önceki muayenede kalp atışı az da olsa duyulmuştu. Sonra tekrar kontrole gidince kalbi durmuş dediler yani karamsar olmayın dua edin bol bol