Canım kızlar nasılsınız 🥰
Biraz dinlenmek istedim kimyasaldan sonra girmedim pek buralara da. Güzel haberleri olanlar var mı 😍
Bende kimyasaldan sonra dün bir ovulasyon testi yapayım dedim yumurtlama görünüyordu erken oldu gibi normalde adet döngüm 40-45 adetten 18-22 günden sonra görüyordum yumurtlamayı bu sefer 13. Gün gördüm 💜