alev- Merhaba ben isim konusunda çok kararsız kaldım. İsim önerilerinizi alabilir miyim.❤️ Bir çok isim arasında GÜLCE ismini çok sevdik. İsim güzel mi sizce ?
DuyguuTopal alev- Gülcede güzel benimde kzıım olacak Ebru Serra koyucaz adını nasip olursa ama parla ve umay ismide çok hoş
Snnrdrn alev- icinize sindiyse sorun yok cok guzel ama gulce 😍 benim de kizim olcak Umay koymaya karar verdik Ama ilay da cok hosuma gidiyor 🙈
Durunisa alev- benım kızımın adı EFNAN anlamıda guzel cenetteki guzel gözlu kız demek diger kızımda ebrar nısa
alev- DuyguuTopal parla ismini bende çok seviyorum ama eşim istemedi Cinsiyeti ilk belli olduğun da Umay da kararlı İdik bir diğer anlamı tanrıça olduğu için vazgeçmiştik
GamzeeeYigittt Biz de Parla Doğa koyacağız Allah’ın izni ile🌺 Bütün bebişler adıyla yaşasın inşallah🙏🏻
GamzeeeYigittt alev- Parlayı ben beğendim eşim istemedi, Doğayı eşim istedi ben istemedim😁 ikimizin de gönlü olsun dedik çift isim yaptık🙈 Bütün evlatlarımız adıyla büyüsün inşallah🙏🏻