2 kasım günü dokturama randevu almıştım gün verecekti sezeryan için ama malesef oglum duramadı o günü bekleyemedik öglene dogru çamaşırımda ıslaklık hissettim ben başta akıntı sandım umursamadım sonra ayaga kalkıp duşa gircektim ayaga kalkmamla suyumun boşalması bir anda oldu tutamıyodum çünkü eşimi uyandırdım o telaşla hemen hastaneye gittik doktor alttan muyane etti ve 2 cm açılmam oldugunu ve suyumun bittigini söyledi ssancı filan yok ama bende sıfır yani hemen doguma alacagını söyledi ben ciger geliştirici igne sordum ama suan yapamam acil almam lazım dedi spinal dogum yaptı gayet güzel geçti bebegimi hemen 10 dk aldılar 3 kg dogdu benim dikiş işi niraz uzun sürdü oglumun oksijen seviyesi biraz düşük oldugu için küveze aldılar doktor 1 hafta kalsın dedi hem kendinide toparlar dedi suan ben evdeyim o hastanede görüş saatine gidicez eşimle sütüm daha gelmedi onun için çabalıyorum inaşiah Allah kavusmayı nasip etsin ogluma sorularınız varsa sorabilirsiniz