Yagmur1991 Kilosu çok fazla geldi kuzenimin bebeğinin seker varmis annede.doguma kadar 4 kiloyu bulcak heralde..normal doğum yapan varmı çok kilolu bebek çünkü sezeryana alacaklar muhtemelen
Deryakaya1802 Yagmur1991 evet bikaç hafta önde kilosu. Diyet falan uygulamadı mı 🤔 O şekilde düzelen çok gördüm hala zamanınız var.
Trabzonli Cnm o 4 ü bile geçer. Normal doğum hayal gibi sanırım. Allah hayırlısını nasip etsin inşallah 🙏🏻
Yagmur1991 Deryakaya1802 diyette uyguladı zayıfladı kuzenim ama bebek çok kilolu daha 33 haftaya yeni girmis
Yagmur1991 Ellaynagme kuzenimin bebegi kilolu seker yuklemesi yapmış çok kilolu çıkmış bebegi bebek sağlıklı ama çok kilolu