Eltim pazartesi günü sezaryen doğum yaptı yanında refakatçi olarak ben kaldım ilk defa ameliyatlı bi insana ve yenidoğan bi bebeğe baktım istiyodum ama korkuyodum da yapabilir miyim diye çok şükür herseyi elimden geldiğince yaptım insallah benden razı olmuştur çok güzel bi duyguydu gerçekten dünyaya bi canlı getiriyorsun ve onunla aranda bi bağ oluşuyo bunu canlı bi şekilde izledim gerçekten çok etkilendim bence doğum inanılmaz bi mucize benim için çok güzel bi tecrübe oldu insallah rabbim bana ve bekleyen herkese bu güzel duyguları yaşatır 🤲🏻❤️🥹