Merhaba ( 16 haftalik hamileyim) benim de 3 hafta once kanamam olmustu ,yurtdisindayim burda ilac vermiyorlar progesterone gibi simdilerde kahverengi akintim oluyor sildikce geliyor, acilde hem alttan baktilar bir sey yok dediler hemde ekografi den baktilar bebek iyi kalpi plasentasi sivisi, kirmiziya donerse gel diyorlar psikolojim bozuldu surekli korkarak hareket ediyorum yatiyorum evdeyim