Elif05eski Hiç korkulcak bir şey yok. Samimiyetle söylüyorum. Siz diyetinizi uygulayın yediklerinize dikkat edin yeter ki. Bazıları ben dayanamıyorum lahmacun, mantı, pizza yiyemeyecek miyim diye isyan ediyorlar. Keza tatlılar içinde aynı şeyi yapıyorlar. Zaten kontrol altına alındığında diyetisyen yine sütlü tatlılar haftada bir veriyolar. Ayarlanıyor yani.
Gerçekten dert değil insanlar ne sorunlarla karşılabiliyorlar. Siz içinizi ferah tutun 🌻