Kızlar 37+5 olunca yani pazartesi günü doktorum tansiyondan dolayı zorunlu sezaryen ile bebeğimi doğurtacak. Tansiyonum dinlenme halinde normal ama ayağa kalkınca bile yükseliyor.
Ben çok korkuyorum ve heycanlıyım. Ameliyat anı düşünüp günleri kendime zehir ediyorum. Nasıl orada öyle sabit yatıcam kesildiğini bilerek. Sonrasında nasıl ağrıları tolere edebilicem. En önemlisi şuan bebeğmi değil kendi korkularımı düşünüyorum acaba onunla aramda bi bağ kuramadım mı diyorum. Sezeryan olanlar tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz