Meltempek Kızlar 5 haftalığım ama ilk lekeenme oldu dün de adet gibi kanama geldi çok ağrılarım oluyor ilkinde hiç böyle olmamıştı korkuyorum bende düşük olur mu diye böyle yaşayan var mı
Mucizemmm_ Benim de lekelenmelerim olmuştu acile gittim doktor progestan verdi dinlenmelisin demişti senin de doktora gitmeni tavsiye ederim
Meltempek Mucizemmm_ şu anda kaç haftalıksınız acaba her hangi bir sıkıntı olmadı değil mi . Bana da progesteron verdi ama hap olarak kullandım ben bişry demedi
Meltempek Mucizemmm_ ben telaştan haftasını bile sormayı unuttum benimde öyle birşey ama kese vardı sadece bebek göremedik
Mucizemmm_ Devlette vermişti doktor hap olarak kullan dedi. Dün özele gittiğimde hayır fitil olarak devam et dedi doktor her biri ayrı bir şey söylüyor 🤷🏻♀️
Meltempek Mucizemmm_ bana da birşey söylemedi ya hap olarak kullanıyorum kanamam yok çok şükür ama ağrılar devam