Benim de evimle işim arası çok olduğu için 19. Haftamda işte ayrıldım çok şükür buna imkanım vardı, şuan ev hayatımdan da gayet memnunum, ama ne kadar zor bi süreç olduğunu biliyorum, çok zorlu ağrılarla geçirdim işe gittiğim süreyi, allah yardımcınız olsun.