Nur67
Yani genel olarak hediyelesmiyoruz yemeğe çıkıyoruz o şekilde kutluyoruz sevmiyoruz ikimizde hediye meselelerini. Zaten her yıl bir şey almaya kalksan 1 yilda da surekli kutlanan ozel gunler oldugu icin sevgililer gunu, dogum gunu, evlilik yıl donumu vss. her şeyi almış oluyorsun mantiken alacak bir sey kalmiyor. 🙃