Kızlar günaydın, bi 20 gün doktora gideceğim ve muhtemelen ikili test için çağıracak daha sonra. Bunu yaptırıp yaptırmamak arasındayım, eşim gerek yok diyor kafamızı hiç bulandırmayalım diyor ama benim de içim bi yandan yaptırsak mı diyor.
Siz yaptırdınız ve siz ne düşünüyorsunuz? 🙄