cesaretinvarmiaska eskiden doktorunuz yazmışsa zaten çıkıyordur sağlık ocagida yazar bende öyle yapıyorum ayda 1 kere gittiğim için doktora bazen ilacım ignem erken bitiyor sağlık ocağına gidip yazdiriyorum bide eğer doktorunuzda kontrol süreci içindeyseniz arayıp ona da yazdira bilirsiniz.bana bi kere doktorum demişti kontrol süreci içindeyken ara yazarım ilaclarini demişti bir sorun isterseniz