Zynpdmrlp benim öyle kuzum takip edildi genelde kız bebeklerde çok görülüyormuş bütün testlerimiz temiz çıktı o yüzden sakat olma söz konusu değil dendi. Beslenemez ufak kalır dendi maşallah kilosunda hep uyumlu gitti hatta ben rahatsızlanana kadar 2 hafta önden gitti devamlı sonra rahatsızlandım hiç yemek yiyemedim hep serumla beslendik o zaman kendi haftasına uyumlu gitti. Hiç sıkma canını ikili üçlü testlerin temizse kontrollerde her hangi bir sıkıntı görülmezse sağlıklı oluyorlar 😇