Geçen hafta doktora gittiğimde baş aşağı geliş pozisyonunda artık çok dönmez dedi. Nstye girdim ama sonucunu doktorla konuşamadım asistanı bi sorun olursa size dönüş yapar dedi. 3 4 gündür bebek midemin altına yatay şekilde yerleşmiş durumda. Sağ tarafa poposunu sol tarafa başını yaslamış ama tam göğüs altımda. Korktum acaba bi sorun var mıdır diye? Hareket halinde ama bazen çok sertleşiyor karnım iyice dışarı geriliyor