Kızlar günaydın, ben 30 Ekimde kan vermiştim sonuç 5.48 gelmişti. O gün kanamam başladı. O gün Sabah çok ciddi bir ağrım oldu ama kendi kendine geçti ve tekrar ağrı çekmedim. Adet oldum ama baya kanama geliyor. Doktor 1 kasımda da kan ver demişti ama kanama başladığı için değerin düştüğünü düşünüyorum. (Doktor kanama olsa da gel demişti) Yine de bir test yapayım dedim, çıkan sonucu aşağıda bırakıyorum. Kanama olsa da hamilelik ihtimalim va mıdır hala? Sizce yeniden kan vermeye gideyim mi bugün ?
