Ebrulise Hanımlar Merhaba 10 haftalık hamileyim ve 2 gündür ağrıdan kendime gelemiyorum. Ne iyi gelir? Tavsiyeleriniz var mı?
Enstantane Merhaba canım bende 10+3 günlük hamileyim başından beri sürekli bulantım vardı ama ona girdiğimden beri bulantı durdu yanma başladı kesinlikle bulantılardan bile daha zormuş yanma iki gün sonunda dayanamayıp doktora gittim rennie çiğneme tableti verdi çok iyi geldi tavsiye ederim ama bi danış doktoruna
Ebrulise Herkese çok teşekkür ederim. Allah razı olsun. Şimdi doktora geldim inşaAllah bir şey verir.