busra05_ Gunaydın, 11 haftalıgız normalde sola yatmaya alıstırdım kendımı ama bu gece yuz ustu uyumuşum farkında olmadan uyanınca çok kötü hissettim kendimi bi sakıncası var mı
ozgmom busra05_ Rahat yatabiliyorsan bir sıkıntı yok diye duymuştum. Zaten rahatsız olunacak bir durum olsa sen uykudayken vücudun istemsizce sağa ya da sola dönüyormuş. Bir doktor rahatsanız her yöne yatabilirsiniz demişti.
Mrvsmt2502 busra05_ 10 aylık hamileyken bile bir ayağımı göbeğime çekip göbeğim için boşluk oluşturup yüz üstü yatıyordum tabi bunu bilinçli deüil uyurken yapıyordum rahatsız olana kadsr yüzüstü yatabilirsin demişti doktor tabi 9 aylık olmayı kast etmemiştir ama elimde değildi
Edanursoylu busra05_ 17 haftaligim hala öyle yatmayı bırakamıyorum sola yatarak uyuyorum yüz üstü uyanıyorum. Bir sıkıntı yok suanlik zaten karin şişlikce yatmak mümkün olmayacak
Aslaninannesi_ Kız 11 haftalık bebek daha 6 7 gram oluyor ne olacak birşey olmaz ben 22.haftlığım hala uyandığımda yüz üstü buluyorum kendimi
2cocukluana_ busra05_ ilk üç ay sere serpe yat tatlım şuan 24 haftaligiz yüz üstü yatmayi şimdiden çok özledim hiç bişey olmaz korkma daha o kucucuk
RiRi22 busra05_ ben 28. Haftaya kadar yüzüstü yattım karnkm cok sismemisti rahatsız olmuyodm. Anne nasıl rahat ediyorsa bebek de rahat ediyordur korkmayn
Jasmine2426 busra05_ ben 20 haftama kadar yüzüstü yattım karnım çıkmadı çok çünkü 11 haftada hiç bişi olmaz
ceren-123 busra05_ 27 haftalığız soluma yatıyorum uyurken ama uykuda yüz üstü dönüyorum 🤷🏼♀️ eşim uyandırıyor sola dön diye 😄
_mrveee_ 21 haftalığız şu zamana kadar hep yüz üstü yattım ama artık rahat edemiyorum hatta uykumdan uyanıyorum bazı geceler 🙄☺️