tubavarlikk Bebek tekmelerini vajinamda hissediyorum bu aralar bide pıt pıt atıyor sanki ara sıra vajina çıkışına doğru bi his , nedir bu acaba ya . 25 haftalığız
yigitinannesiiiii tubavarlikk hıçkırık olabilir kuzum ben oğlumda hıçkırığını bu şekilde hissediyordum
rumikaa tubavarlikk 21 haftalıpım bunu bende hissediyorum doktorum bebek bi tık aşağıda o yüzden dedi 1 ay sonray kontrol verdi bi ay sonra hala aşağıda olursa erken doğum riski diyecek
arinmommy sanki göz seğirir gibi seğirmişti benim de bir kaç gün önce, çok garip gelmişti ama ben daha 5+6dayım
Aslaninannesi_ Canım mesane yakın olduğu için bebek vuruyor direk oraya benimde aynı sanki şeyime vuruyor diyorum bazen
Fyz_a tubavarlikk yani arada oluyorsa bir vurup bir vurmama gibi ozaman tekmesidir ayaklari asagidadir ama damar atmasi gibiyse hickirik olabilir😍
Aslaninannesi_ tubavarlikk benimde öyle oluyor hatta diyorum nasıl başarıyor tam oraya vurmayı ama mesaneye vuruyormuş haylaz 😀
evoo0 27 haftalığına bu hafta doktoruma sordum bazen hareketlerini çok aşağıda hissediyorum diye oda bebegin pozisyonunda alakalı henüz dönmediği için ayakları aşığa o yüzden öyle bir sorun yok demişti bazen çok çok aşağıda hareketler oluyor gibj geliyor