Bat günü yani ayın 23ünde betam 16 çıktı
25.10 45
27.10 92
29.10 233
31.10 680
Kızlarr doktorum 16 değerini görünce kimyasal olabilir demişti bende dış gebelik olabilir mi dediğimde o %1-2 oluyor kimyasaldır takip edelim dedi. Sizce hala kimyasal veya dış olma ihtimali var mı sanki artışlar güzel gibi