Ayseygtt12 ben de özelde takipli idim, hep eşim ve ben gidip geldik ama üç hatta dört kişi girenleri gördüm, bence alırlar. en kötü sizle gelsin ama eğer bir kişi girebilir deniyorsa eşiniz girsin, eşiniz söylesin o durumda ben girmek istiyroum bebeğimi diye. Ay yani anoamak imkansız bu insanları, elin muayenesine girip de ne yapacakmış ben sinir oluyorum bu tarz şeylere