Kızlar yarın yatışım yapılacak dualarını bekliyorum.. Suni sancı verecekler sanırım çok korkuyorum.. Deneyimi olanlar yazabilir.. Normal mi sezeryan mı düşündüğünü sordum doktora ilaç vereceğim ona göre dedi.. 37+4 düm şekerden dolayı 3 hafta önde gittiği için doğum önerildi