Nnazli1996 yaklaşık 1 ay önce 75 gramlık yaptırdım. Herhangi bir sorun ne bende ne de bebeğimde oldu. Mutlaka yaptırmak gerekli. Açlık şekeri tokluk şekeri ölçülmesiyle çıkmıyor maalesef gizli şeker . Ve eğer şekeriniz varsa ona göre önlem almak gerekiyor. Siz çevrenizdekileri dinlemeyin. Bana da yaptırma diyenler oldu ama ben doktorum ne dediyse onu yaptım.pişmanda değilim.