Beyzaa93 Nası gidiyo kızlar hamişlik ? Biz 18+4 olduk durumlar biraz sıkıntılı gitsede buna şükür diyelim sizler nasılsınız ☺️
yenibirannis Beyzaa93 eski hamilelik günlerim geldi aklıma bnde uyumaz post açar yada burda postlara yorum yapardım şimdi oğlum 1 yasında oldu bile 🥲 şimdiki uykusuzluğum ise 2. Ye gebelik süphem var büyük stres korkuyla adet tarihimi bekliyorum🫠
Tuyu1 Beyzaa93 Bende 33+5 deyim çok fena viral salgına yakalandım zaten uyuyamıyordum şimdi hastalıktan dolayı hiç uyuyamıyorum fena durumdayım 😢