Kızlar meraba ben kıcaeli şehir hastanesinde emine bihter gündoğduna gidiyorum nırmalde ve kasımın 5 ile 15 i arasında muane olmam gerek bor alde ama emine hanım yıllık izine çıkıyomuş sanırım kendisi bahsetmemişti bana 1 ay sonra gel demişti ve 1 ay tamda onun yıllık iznine denk geliyo acaba bu seferlik başka doktora gitsem son muane olucak snaırsam bi problem olur mu eğer kesin izinliyse yani kocaeli şehir hastanesinin dr takviminde o şekil yazıyordu