ense4275 canım benşmde martın 29 doğumum banada cok alma dediler ama ben yinede aldım 2 tane hastane cıkısı 5 li
1 tane hastanesi cıkısı 10 lu
4 battaniye
12 çıtçıtlı uzun kısa kollu falan
alt pijamasında 8 tane aldım takım olarak
6 takım aldım canım alt üst
bitane 1 aylık kalın tulum aldım
eldiven cok kullanılıyor dediler 10 tane eldiven aldım şapka vs aldık canım ben bu kadar aldım canım çünkü görümcemde bi bu kadar aldı bana yurt dışında şubat gbi geleceği için getirecek o yüzden almadım fazla :)