Busra_karsu valla canım o hastaneden hastansye değişiyodur muhtemelen. Bizimde plansızdı komtrole gittim sancı çıktı yatısım yapıldı sezaryen oldum en son. Normalde 2 kişilik odada kalacaktım yanda ki kadın devamlı kasınınca eşim huylanmıs oraya buraya sorarak ayarlamış özel odayı. Şimdi ki doğum yapacagım hastane farklı burda nasıl olacak bende bilmiyorum onu bende sezaryen olacagım bakalım artık hafta yaklasınca öğreniriz hepsini. Ben şuan daha 31 haftalığım