Hanimlar merhaba 5.5 haftalık gebeyim bugun doktor keseyi gordu bebegi gordu ama kesenin yaninda sivı var dedi bunun için progestan fitil verdi bir hafta ilişki yasak dedi haftaya gel yine dedi başkada birşey demedi bunu yaşayıp bebeğini kaybeden oldu mu