Merhaba 1 yıllık evliyim ilk defa ay içerisinde leke döküldü ve tek seferlik bir lekeydi yerleşme kanaması diye düşündüm adet günüme daha 3 gün var dün tahlil verdim sonuç negatif sizce yerleşme kanaması mı dökülen leke âdet gecikmesinden kaç gün sonra kan tahlilinde sonuç pozitif çıkar