Donaldvetomris adetim düzenli geliyor yumurtlamam da düzenli oluyor ilk kanamada regl kanı gibi geldi ondan sonra pembe tonlarına geçti yarım saat öyle sürdü 28 ekim sabahı tekrar lekelenme oldu daha da olmadı yumurtlama kanım daha önce çok hafif pembe tonlarında oldu ve hastaneye gittim doktor yumurtlama kanaması demişti bu ay böyle olunca tekrar hastaneye gittim doktor yumurtlama kanı demedi adetin bir hafta geçerse gel tekrar test yapalım bakalım yarın adetimin birinci günü olursam gidip sorun neyden olduğunu öğrenirim