Ss4 Uykusundan yüzünü ekşiterek uyanıyor sürekli böyle yutkunma hissi geliyor agzı sulanıyor gibi. Su gibi kusmuru geçenlerde bugunde daha katı kustu peyni gibi.Reflümi sizce ve ne yapabilrm?
basakc36 Ss4 kesik yoğurt gibi kusması iyi diyorlar canım. Fışkırarak kusuyorsa sürekli reflü olabilirmiş. Ama ağzının yanından kusuyorsa emdiğinin fazlasını kusuyordur
Caglacolak5237 Ss4 yeni doğan bebek zaten çok kusar. Stres yapma biraz dik bir pozisyonda yatır. Zamanla alışır