Babycome123321 Ebruuuliiiiiii ⅞ de uyanıyorum ben de sabaha karsı da uyuyorum değişik bir hal aldı bu iş 😂
Seymansk BenimBalBidigim beklemesi biraz stresli olmaya başladı ilk başta çok sorun değildi de ne zaman 40 oldu doğmuyor oldum
BenimBalBidigim Seymansk Rabbim yardımcımız olsun inşallah yaa İnşallah öyle güzel bir doğum olurki herşeyi unutuverir bebişe sarılırız 🩷🌸