Öncelikle merhaba Rabbim isteyen herkese sağlıcakla bir bebek nasip etsin hamile olanlara da kolaylıklar nasip etsin sağlıcakla kucaklarına alsınlar🙏 Ben ilk doğumumda çok sıkıntılı bir süreç yaşadım sezeryan doğum yaptım kızımı 2,5 yıl önce dünyaya getiridim ve rahmim toplanmadı çok kan kaybettim ve rahimi almak durumuna kadar gelmişlerdi sonra çok şükür dikmişler bir şekilde yarım anestezi aldım ben ama hiç birşey hatırlamıyorum bayılmışım .Bir şekilde Rabbim yardım etmiş 2 saat sonra çıktım ameliyattan ve diren falan takılıydı bir sürü de kan verdiler ve şuan 2. Ye hamileyim doğumum yaklaştıkça çok korkuyorum böyle bir durum yaşayan var mı hiç merak ediyorum ozaman doktorum bana genetik bir durum olduğunu söylemişti 😔