Meroveluna Bende bugün itibari ile 39 oldum gerçekten artık çatlamak üzereyim🥲saglıkla zamanında gelsin inşallah bebişlerimiz🙏🏻normal dogum düsündügüm icin bekliyoruz bakalım ilk gebeliğim🌸
Tontonunannesi Filizcimm56 bende dün 39 haftalık yazıyordu ultrason da 39+4çıktım şaşırdım oğlumun hiç gelesi yok galiba tık yok bende 10gün fazladan dururmu acaba
Filizcimm56 Tontonunannesi 42’ye kadar gelmezse sezeryane alırlar kessin 42 yi beklemeyen doktorlar bile var 40.41 de falan
Tontonunannesi Filizcimm56 sezaryene almazlar beni ilk doğumum normaldi büyük ihtimalle bebiş kendi gelmezse suni sancı verirler çünkü devlette yapacağım