Ozlemtoktas Bende yiyorum salataların içine koyuyorum ayrıca 2 günde bir akşamları ufak bi kase yiyorum. Gebelikte sağlıklı olduğunu okudum her yerde çocuğumuzun ve kendimizin sağlığı için tüketiyorum 🥹
Melek38_ annesiningunesi_ işte bende instagramda gördüm korktum dogum lekesi felan oluyormuş diye ama yedim baya iştahla😅
Pinarkorkmazer Melek38_ inanma öyle her şeye 😂 ben her gün bir tane yiyorum çiğ elle ciğer de elledim yedim de ananas da yiyorum hurma da yiyorum 😂 sınırlı yediğin sürece ne olacak sanki