Melosum34 Evet sıra bendeeeeee çift rakamları gördük ama daha erken gelecek tabi paşamız sezeryan hizmetinden dolayı 😂💕💕duygusallaştım ay benn🥲
Cglglr Ya ne güzel 😍 ben de paylaşmıştım sizin gibi. Şimdi 27 günüm kaldı zaman su gibi akıp geçiyor resmen 🥹
Melosum34 Cglglr benim 2. Olmasına rağmen böyle bide ya zaman bundan sonra hızlı geçse bari sanki 10 yıldır hamileyim gibi 💕😂
Melosum34 Serrabade oğlumla beraber evdeyiz bizde hep sıkıntıdan birkaç arkadaş ile görüntülü konuşuyorum akşam oluyor ama sabah olmuyor ağrıdan 🥲
Serrabade Melosum34 Geceleri eziyet zaten hele baskıdan tuvalete kalmak felan 😂😂 geçecek az sabır bu sefer ağlamalara uyanıcaz yada uyuyamicaz🥹