Ben ssvd yaptığım için çok kolay geçti diyemem ama bu süreçle ilgili fikir verebilirim. Öncelikle sancı evet zorlayıcı olabiliyor ama internetten nefes tekniklerine bakmanızı öneririm benim sancıları karşılamamda doğum anında çok işime yaradı. Doğru nefes alıp sancı esnasında ne kadar bağırmak yerine nefesinize odaklanırsanız çok daha rahat geçecektir. Kesi yırtık herkeste olmuyor niye korkutuyorlar anlamış değilim. Olursada hiç birini hissetmiyorsunuz zaten bebişimiz çıktığında ne ağrı kalıyor ne sancı emin olun. Biz kadınlar üstesinden geliriz sadece niyetine girin ve bedeninize güvenin🫠