Kişiden kişiye değişkenlik gösterebiliyor 🙂 ilk hamileligimde 2. Ayına girdigimde pantolonların kapanmiyordu karnından hemen pantolon almaya gitmiştik şuan 2. Hamileliğin ve karnım yine hemen büyüdü yine 2. Aydayim ve hamile pantoluna geçiş yapıyorum. Zayıf hamile kaldım o yüzden sanırsam ikisinde de hemen karnım büyüdü ☺️