Tulaysavas1995 İlk başta yüzde 70 kız dedi bi hafta sonra erkek dedi pipi ortada dedi kordon değildir heralde böyle olup kız olan oldu mu acaba 15 haftalık gebeyim
Zubu Merhaba bizde de öncesinde kıza benziyor denildi bugün 14+4 erkek denildi görüntümüz aynı bende burda yorumları bekliyim 