Nihal1667 Sağlıkla gelsin inşallah, Benim ilk oğlum Alparslan, ikincisi Yağız Alp, buda Metehan olacak inşallah, Aybars ismi de çok güzel onu da dusunmustuk sonra Metehana karar verdik
Serrabade Muhammed Emre koydum bende 🫠 Alparslan ve Metehan herkesin koyduğu isim oldu bu aralar çok popüler
Minicikbal Biz de erkek bebek bekliyoruz Alperen’i biz de düşünüyorduk güzel bir isim Ama galiba doruk olacak bizimki🥳