kuzuannesi4234 Merhabalar nasipse şubat sonu mart başı gibi doğum gözüküyor henüz alışverişe baslamadim bebek için zibin tulum takim nasıl almaliyim kisa kolluyla gerek var mi evim çok sıcak oluyor