Gulcin_krl Aranızda karın sertliği yaşayan var mı sakıncalı bir durum mu ilk hamileliğim bilgilendirirseniz sevinirim bir de karın sertliğinin yanında nefes darlığı sizce acile gitsem mi? 33 haftalığız..
KurabiyeninAnnesi123 Gulcin_krl normal canm her hamile hemen hemen yaşıyor ayni sorunlari iki hamileligmde de yaşadm 33 haftaligm bende ayni durumdayim hazımszlk çok yaşıyoruz
Festinalente Gulcin_krl Benım de 33 olcak bazen sertleşiyor sonra normale dönüyor ağrı kanama vs olmadığı sürece dert etme
Zuluss Gulcin_krl ben bazen uyurken boğuluyorum nefesim yetmiyor yastıktan başımı kaldırınca düzeliyor karın sertliği ise uzan biraz parmaklarınla dürt bebeği pozisyonu değişsin