Aden35_yn Minik1tirtil üniversite hastanesinde normal doğum yaptım bende götürdüm bayağı kullanmadan eve getirdim anneniz biraz fazla bulmasında haklı sanki
piiremsesinannesiii Minik1tirtil bence bebek için çok kıyafet koymuşsun iki takım yeterli olmuştu bende 🌸