Adetim 13gün gecikti. İdrar testleri hatta erken gebelik bile yaptım dün negatif geldi. Korumasız ilişkimiz hiç olmadı sadece dün ve ondan önceki gün oldu. Ama zaten gecikme yaşadığım günler yaşadık bunu. Bu kadar geç yumurtlama olmaz değil mi? Zaten bikaç gün önce olduğu için kan versem de belli olmaz heralde sonuç ?