ermelek1 Yine yine yine bilmediğim bir şeyi öğrenmek için soruyorum lütfen yadırgamayın soracak kimsem yok annemle de çok samimi değilim o yüzden size soruyorum 🥹 Yumurtlama takibi ne demek yumurtalama olayı nedir?
Guneyinannesi1 ermelek1 kadınlar ayda bir yumurtlar yani ayda bir olan döngü gebelik şansının en yüksek olduğu gündür . Şöyle ayda bir dediğim gün kadınlardaki yumurtanın fallop tüplerine gelir o sırada ilişki olunca sperm ile birleşir ve gebelik şansı olur o yüzden yumurtlama gününü bulmak için ovulasyon testi kullanıyoruz . Testsiz hamile kalanlar ise sperm vücutta 72 saat canlılığını koruyabiliyor yumurta tüplere geldiğinde eğer sperm yetişirse o sıralar tutar 😂 annenin de yumurta vs bildiğini düşünmüyorum eskiden böyle bilgiler yoktu yapıyorlardı tutuyordu 😂
ermelek1 Guneyinannesi1 öncelikle teşekkür ederim bu kadar detaylı yazdığınız için. Yorumlarda şey gördüm her gün aynı saatte yapmak lazım diye bu dedikleri ovulasyon mı oluyor? Ben mesela anneme diyorum nasıl zor muydu hamile kalmak diye yoo diyor 2-3 ayda oluyordu diyor Bu kadar bilgi için çok teşekkür ederim öğrenmeye çalışıyorum
Guneyinannesi1 ermelek1 evet ovulasyon oluyor hergün aynı saatte yapıp 1 saat önce sıvı alımını bırakman gerekiyor sana link atayım resimleri yana kaydır yazıyor orada